loli haet pizza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
loli haet pizza

WoW
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Ryllan lvl 70 troll Rogue

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Ryllan




Posts : 4
Join date : 2007-08-13

Ryllan lvl 70 troll Rogue Empty
PostSubject: Ryllan lvl 70 troll Rogue   Ryllan lvl 70 troll Rogue EmptyMon Aug 13, 2007 4:08 am

Hej!

Namn: Jonas, irl och Ryllan ingame.

Ålder: 17 år.

klass: Rogue

Specc: Sword combat 18/41/2 (självklart speccar jag om, om det behövs)

Jag är Attuned till Karazhan och har snart dom flesta nycklarna till Heroics.

Innan BC raidade jag mest varenda dag i Immoral Souls fast dom tog sig inte så långt början av BWL, men vi raidade MC, aq20 , ZG , Onyxia's lair. Så jag har fått känna på raidandets värld och det är den världen som tilltalar mig mest!, älskar att raida Smile i BC har jag varit med i Distraught och Disasterpiece och Clue. Clue var en seriös och bra guild som jag fick kara experience igen hela kara från.

Jag är tillgänglig i stort sätt varje kväll nu på hösten om jag inte har en fet läxa eller ett prov dagen där på.
På vintern är jag tillgänglig i stort sett varje kväll efter som att min linje på gymnasiet inte kräver så mycket pluggande, mest praktiskt.

Jag har alla Ventrilo versioner via VoiceMix och ett väl fungerande headset så jag kan vara med å prata på Ventrilo.

Mina professions är leatherworking och Skinning (Låg i båda) Herbalism har jag levlat nästan full på min 64 druid så jag farmar herbs med den

Mitt gear kan ni kolla in på http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Ryllan .

Kontakta mig gärna ingame om ni vill veta någonting mer!
Så det var allt från mig, Tack å Hej!
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

Ryllan lvl 70 troll Rogue Empty
PostSubject: Re: Ryllan lvl 70 troll Rogue   Ryllan lvl 70 troll Rogue EmptyMon Aug 13, 2007 5:27 am

Gearet är det absolut inget fel på, då den helt klart är jämförbar med roguesen i vår guild.

---

Egentligen behöver vi inte fler rogues, men vi har planer på att förtsätta in i Gruul's inom en snar framtid, och till det behövs det en, kanske två till.
Jag invitar dig alltså gärna som "social"medlem tills vidare, för att senare bli rekryterad till Nykomling när vi väl börjar köra Gruul, inget annat vore rättvist mot våra rogues vi har nu i Karazhan.

Jag har gett dig en möjlighet, bara du kan bestämma om du ska ta den eller inte! Ge mig alltså ett svar i tråden, så kanske vi kan worka out något. Och att skriva sånt här klockan halv fem är väl sådär.. Wink
Back to top Go down
Ryllan




Posts : 4
Join date : 2007-08-13

Ryllan lvl 70 troll Rogue Empty
PostSubject: Re: Ryllan lvl 70 troll Rogue   Ryllan lvl 70 troll Rogue EmptyWed Aug 15, 2007 11:22 pm

Tja, jag har tänkt lite på vad du sa.. det passar nog mig fint att vänta lite med raidandet eftersom att jag håller på ganska mycket med en druid alt just nu, sen flyttar jag hemifrån imorgon så jag kommer inte att ha nått internet på ungefär en vecka, men så fort jag kommer online med Ryllan så tar jag gärna emot en invite till guilden Smile
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

Ryllan lvl 70 troll Rogue Empty
PostSubject: Re: Ryllan lvl 70 troll Rogue   Ryllan lvl 70 troll Rogue EmptyWed Aug 15, 2007 11:52 pm

Trevligt. Whispera mig, Barfchan, eller Ruffuss in-game så fixar vi invite.

Rekryterad.
Back to top Go down
Sponsored content





Ryllan lvl 70 troll Rogue Empty
PostSubject: Re: Ryllan lvl 70 troll Rogue   Ryllan lvl 70 troll Rogue Empty

Back to top Go down
 
Ryllan lvl 70 troll Rogue
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 70 Troll Hunter - Drudi
» LvL 70 Rogue
» 70 rogue
» Rogue
» .: Lvl 70 Rogue :.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
loli haet pizza :: Guild Application :: Old Applications (Swedish)-
Jump to: