loli haet pizza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
loli haet pizza

WoW
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Shaman söker arbete!

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Wolfsong




Posts : 2
Join date : 2007-08-19

Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Shaman söker arbete!   Shaman söker arbete! EmptySun Aug 19, 2007 3:58 am

Mitt namn är Gustav Karlsson, fyllda 20 år och bor i Köping, Västmanland. Jag har ett väldigt långt förflutet med WoW så tänker bara dra min historia i korta drag. Jag började spela på amerikanska betan, fortsatte med koreanska, sedermera europeiska. Gjorde shamanen jag applyar med nu som min första karaktär på en live server, lirade upp den till 60 men tappade snart intresset. Jag och ett par polare bestämde oss för att starta ett alliance hard-core guild på servern Xavius, vi kallade oss Seven-Sins och dödade allt upp till AQ server first. Spelade en fury warrior då. Önskan att spela warrior försvann i samma takt som önskan att spela alliance så jag gjorde en druid vid namn Winterhood (vart med o tankat/dpsat lite med er) som vart min första 70 gubbe. Druiden hade jag som mest för pvp och nu känner jag att jag vill börja raida igen så jag fixade upp shamanen till 70 och vill gärna få vara med i erat guild. Mestadels p.g.a. att min bror (Faxie) och vänner (Saiyaman, Laderbengt) är med i guildet men också för att ni verkar vara en trevlig bunt människor som kan raida snyggt och bra (har tjyvlyssnat lite på vent hehe). I skrivande stund har jag varit 70 ca 2h med shamanen så jag förväntar mig inte att få börja raida direkt om jag får joina, men jag skulle gärna se att ni svara snarast så att ifall jag får lira med er vet vilken specc ni vill att jag ska köra så jag kan börja skaffa ihop rätt sorts gear. Är för tillfället arbetslös så kan raida i princip vilka tider som helst.

Hoppas ni läst igenom all denna text och att ni finner mig värdig erat guild.
Peace out!
Back to top Go down
Laderbengt

Laderbengt


Posts : 40
Join date : 2007-08-10
Age : 35
Location : filipstad

Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Angående Shamanen wolfsong.   Shaman söker arbete! EmptySun Aug 19, 2007 4:03 am

yo , känner som sagt wolfsong( för er som inte vet, winterhoof, har raidat med oss förut) irl och han är är en trevlig kis, som ni läst har han raid xp så det skriker om det, och han är arbets lös så det är ett plus dock har vi bestämt tiderna men han kan alltid komma & så vitt som jag vet är han ingen slacker och håller tiderna, Men Torke its up to you , i want him in!
Laderbengt Wants you!
( han tar hand om mitt acc medans jag är borta Razz )
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Re: Shaman söker arbete!   Shaman söker arbete! EmptySun Aug 19, 2007 4:22 am

Vi behöver fler healers till Gruul.
Peter kommer inte gilla det, Alex kommer inte gilla det;
men jag gillar det.
Accepterad, men du får skaffa gear så att du kan vara med i samma rejs som de andra helarna. De andra kommer ha prioritet över dig när det gäller raids, tills vidare.

Och du - styckindelning är bra.
Back to top Go down
Ruffusss

Ruffusss


Posts : 66
Join date : 2007-08-09

Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Re: Shaman söker arbete!   Shaman söker arbete! EmptySun Aug 19, 2007 4:59 am

Välkommen ombord Smile

Som Torke skrev, Så behöver vi ju healers inför Gruul och även andra svårare encounters.

Bra att ha med någon som kan raida som schemalagt Smile
Back to top Go down
Saiyaman
Admin
Saiyaman


Posts : 33
Join date : 2007-08-09
Age : 34
Location : Kolsva

Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Re: Shaman söker arbete!   Shaman söker arbete! EmptySun Aug 19, 2007 4:04 pm

Torke wrote:
Vi behöver fler healers till Gruul.
Peter kommer inte gilla det, Alex kommer inte gilla det;
men jag gillar det.
Accepterad, men du får skaffa gear så att du kan vara med i samma rejs som de andra helarna. De andra kommer ha prioritet över dig när det gäller raids, tills vidare.

Och du - styckindelning är bra.

Varför skulle jag inte gilla det? we need more shamans for raid progress cheers
Back to top Go down
https://lolihaetpizza.forumotion.com
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Re: Shaman söker arbete!   Shaman söker arbete! EmptySun Aug 19, 2007 4:11 pm

Saiyaman wrote:
Torke wrote:
Vi behöver fler healers till Gruul.
Peter kommer inte gilla det, Alex kommer inte gilla det;
men jag gillar det.
Accepterad, men du får skaffa gear så att du kan vara med i samma rejs som de andra helarna. De andra kommer ha prioritet över dig när det gäller raids, tills vidare.

Och du - styckindelning är bra.

Varför skulle jag inte gilla det? we need more shamans for raid progress cheers

Wow, här försöker jag vara dramatisk så sabbar du bara det. :-(
Back to top Go down
Sponsored content





Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Re: Shaman söker arbete!   Shaman söker arbete! Empty

Back to top Go down
 
Shaman söker arbete!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
loli haet pizza :: Guild Application :: Old Applications (Swedish)-
Jump to: