loli haet pizza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
loli haet pizza

WoW
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Undead protwarrior

Go down 
3 posters
AuthorMessage
hegblade

hegblade


Posts : 1
Join date : 2007-08-20

Undead protwarrior Empty
PostSubject: Undead protwarrior   Undead protwarrior EmptyMon Aug 20, 2007 11:43 pm

Vem är jag?;

Joel Häggblad , 17år och bor i Örebro stad. Börjar andra året på gymnasiet, går not (natur och teknik) < pluugizlinje lawl pirat


stats/gear;

Är prot spec atm, ligger på smått oroande;
16.00% dodge
15.60% Parry
20.42% block
11931 armor
490 defence (kan öka)
11364 hp

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=Hegblade

har inte spelat speciellt länge på lvl 70 med just denna karaktär och har därför inte hunnit fixa så mycket items, men det är det mina dagar går åt till

tidigare guilds;

Endast gears of WoW av den anledning att de gjorde mycke instancer i normal difficulty, då jag needar rep

Proffesions;

352/375 blacksmithing
375/375 minig

tidigare raid-erfarenhet;

En hel del på lvl 60 såsom hela mc,zg,aq20 och halva aq40/bwl. Har även raidat som mage på lvl 70 då jag varit med och clearat Karazhan och dödat Gruul.

playtime;

Så gott som varje dag från runt 16.00-17.00 till 23.00-24.00
(denna vecka fyller ja dock år och kommer slacka lite)

Övrigt om mig som kan vara intressant;

finns inte så mycket o säga förutom jag nogrann (stavning?) med att passa tider, vara uppmärksam och lyssna och behandla andra runt omkring mig med respekt

men jag antar att det borde var lite av en självklarhet om man ska spela i ett schysst guild. Släng en /w ingame till mig, Hegblade om det är något ni undrar över, tack för att ni tog er besväret att läsa sunny
Back to top Go down
Akroz

Akroz


Posts : 10
Join date : 2007-08-20
Age : 33
Location : Pennybridge

Undead protwarrior Empty
PostSubject: Re: Undead protwarrior   Undead protwarrior EmptyTue Aug 21, 2007 12:29 am

Jeeeeeeeewl Very Happy

Skulle vara bra jävla kul att för en gångs skull få raida med någon man känner irl, och jag kan lova er att han är aktiv och en riktigt social kille.

han är söt, ta in han plix0rz :]]
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

Undead protwarrior Empty
PostSubject: Re: Undead protwarrior   Undead protwarrior EmptyTue Aug 21, 2007 1:43 am

Jag tar hand om det här lite senare, pics på din syrra kanske speedar upp det hela..
Back to top Go down
Akroz

Akroz


Posts : 10
Join date : 2007-08-20
Age : 33
Location : Pennybridge

Undead protwarrior Empty
PostSubject: Re: Undead protwarrior   Undead protwarrior EmptyTue Aug 21, 2007 2:00 pm

Torke wrote:
Jag tar hand om det här lite senare, pics på din syrra kanske speedar upp det hela..

Du kan få pix på mig & jewl istället, kk? Razz
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

Undead protwarrior Empty
PostSubject: Re: Undead protwarrior   Undead protwarrior EmptyTue Aug 21, 2007 5:30 pm

Nyduschad, rakad och skolan är äntligen slut. Nu gör jag det. Det är EXTREMT jobbigt att breaka det för dig nu när du har varit så schysst, men..
















































































































accepted. Ge mig en whisper in-game, eller till Ruffuss / Barfchan, om du föredrar att vara silenced Smile ps. ge mig pix
Back to top Go down
Sponsored content





Undead protwarrior Empty
PostSubject: Re: Undead protwarrior   Undead protwarrior Empty

Back to top Go down
 
Undead protwarrior
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Tiniby undead rogue

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
loli haet pizza :: Guild Application :: Old Applications (Swedish)-
Jump to: