loli haet pizza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
loli haet pizza

WoW
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 malito vill joina er guild

Go down 
2 posters
AuthorMessage
malito




Posts : 1
Join date : 2007-09-11

malito vill joina er guild Empty
PostSubject: malito vill joina er guild   malito vill joina er guild EmptyTue Sep 11, 2007 12:26 pm

Tjo !

Jag är en snubbe på 16 år har en paladin på al'akir som heter platina
jag är intresserad av att joina er guild för jag har en irl polare med i guilden ..

jag migrerade hit för 3 dagar sedan från shatterdhand för att vår guild disbandade och för att jag har massa irl polare på denna server

mitt gear består av runt 100 70 epics har tanking gear epic dps gear epic och healing gear epic

min healing är 2067 + healing och har 200 mana reg jag har 10 k mana och 9 k hp i healing gear jag har 2 t5 och 4 t4 och massor av andra healing epics

jag har healing spec för att kunna raida


jag har enchanting 380

jag har erfarenhet upp till 5 bossen i black tempel

min playtime är så gott som vilken tid som helst efter min skola möjligtvis att jag måste plugga inför nått stort prov men annars är jag alltid med helgerna inga problem alltid framför datorn

jag bor i stockholm sverige går på gymnasiet och tro inte att jag är en tjock nörd jag har ett liv som jag hoppas vid vissa tillfällen ska kunna respekteras .

tack för mig hoppas ni vill ha in mig i er guild
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

malito vill joina er guild Empty
PostSubject: Re: malito vill joina er guild   malito vill joina er guild EmptyTue Sep 11, 2007 12:58 pm

Jag har kollat det här in-game med dig,

välkommen.
Back to top Go down
 
malito vill joina er guild
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Lite mer taccs till dom som vill ha...
» Frost mage searching guild

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
loli haet pizza :: Guild Application :: Old Applications (Swedish)-
Jump to: