loli haet pizza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
loli haet pizza

WoW
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 lvl70 BE Mage apply

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Fedora




Posts : 11
Join date : 2007-08-10

lvl70 BE Mage apply Empty
PostSubject: lvl70 BE Mage apply   lvl70 BE Mage apply EmptyFri Aug 10, 2007 4:38 pm

Tjena!
Jag är en 17år gammal(ung) kille som spelar en Mage, och jag är intresserad av att joina en svensk guild.
Kollade in en sväng på Al'akir realmforumet, och då fick jag upp ögonen för den här guilden.

Char namn: Fedora
Ras: Blood Elf
Klass: Mage
Spec: Arcane tom. Improved Counterspell, sedan full frost (17/0/44) [Villig att ändra spec ifall ni så vill]
Professions:Tailoring: 375 (Mining: 116)
Attunements: Är attuned till Karazhan. Har även Heroic nycklar till Hellfire Citadel, Coilfang Reservoir och Auchindoun.
Aktivitet: Spelar varje dag från 15.00 - 01.00 på vardagar. Inga gränser på helger.
Expirience: Ingen expirience från level 70 raids. Dock från ZG, Onyxia, MC och BWL
Armory länk: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=Fedora

Jag vill joina 'loli haet pizza' för att min nuvarande guild "DaVinci Kodo",
är en guild som inte raidar, då det är en plockepinn guild med low level characters.
Och även för att jag sedan jag började spela WoW har varit intresserad av Svenska guilder.
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

lvl70 BE Mage apply Empty
PostSubject: Re: lvl70 BE Mage apply   lvl70 BE Mage apply EmptyFri Aug 10, 2007 5:17 pm

Hej du, Torke - guildmaster - här.
Vi recruitar för närvarande en mage, som du kanske såg.
Jag kikade lite på din armoryprofil, din utrustning verkar ju helt klart möta standarden (med mycket craftables och fina purplz).
Kvar att kolla är hur bra du kan anpassa dig till specifika encounters (dvs. skill), och helt enkelt hur bra personlighet du har. Det kan vi (jag) bara göra genom att lira lite med dig.

Kort och gott: trailrecruitad - hoppas att du lever upp till våra förväntningar! sunny
Back to top Go down
 
lvl70 BE Mage apply
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Trixxen 70 mage
» Karmelo 70 mage
» Frost mage application
» Frost mage searching guild

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
loli haet pizza :: Guild Application :: Old Applications (Swedish)-
Jump to: