loli haet pizza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
loli haet pizza

WoW
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Resto Shaman söker arbete!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Sharre

Sharre


Posts : 10
Join date : 2007-08-26

Resto Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Resto Shaman söker arbete!   Resto Shaman söker arbete! EmptySun Aug 26, 2007 7:49 pm

Hallå!
Jag e en kille på 17 år som heter Philip Andersson och bor i Ystad (skåne) och spelar en Tauren shaman på Al'akir (0/5/56) och har länge längtat efter att få joina en helsvensk guild så nu tar jag chansen! Smile
------------------------------------------------------------------------------------
Spelinfo!
Namn: Sharre
Utrustning och specc: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Sharre
(Det kan vara min arena healing gear, men med PvE healing gear har jag 1429 +healing)
Utbildning: herbalism (390)/alchemy (360)
Andra guilder: Invictus, guilden är det absolut inget fel på men som sagt var så har jag länge längtat efter en helsvensk guild.
När kan jag spela? Jag går ju i skolan men jag är helt klart redo att vara online ifrån 19:00 och fram till 23:30 utan några större problem, fast på helger så finns det ju ingen lag :p
Vem är jag? Jag är en mycket sportintresserad kille och spelar seniorfotboll, så jag tränar ett antal gånger i veckan men det är inget som stör raidsen. Läxor kan alltid förekomma men jag lovar att jag kommer att berätta om det är så pass myckr läxor att jag inte kan joina en raid

Ja, detta var nog allt! Hoppas att jag får många svar och kanske någon fråga, ofc vill man ju ha en invte med Razz
Ha d Loli Haet Pizza /Sharre
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

Resto Shaman söker arbete! Empty
PostSubject: Re: Resto Shaman söker arbete!   Resto Shaman söker arbete! EmptySun Aug 26, 2007 10:00 pm

Fint gear, om du kan visa att du är mogen nog att behålla lugnet och inte flippa ur även under guildens mest pressade timmar, (något vissa inte har visat på ikväll, tyvärr) så har du dig en medlemsspot.

Ge mig en whisper så har du din invite.
Back to top Go down
 
Resto Shaman söker arbete!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» resto druid Angon 70

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
loli haet pizza :: Guild Application :: Old Applications (Swedish)-
Jump to: