loli haet pizza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
loli haet pizza

WoW
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 70 shadowpriest xrealm

Go down 
+2
Torke
Colada
6 posters
AuthorMessage
Colada




Posts : 4
Join date : 2007-08-27

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 7:56 pm

Yoyo! Jag är då en grabb på 18 år som har spelat wow i drygt ett år snart. Jag skulle vela joina ett svensk guild, och vill joina detta guild för att mina irl polare Fedora, tvättbjörnen och tydligen isbjörnen spelar med er. Sitter på samma server som isbjörnen atm (agamaggan), men har transfer redo samma datum som honom Smile

Char namn: Colada
Ras: Troll <3
Klass: Priest
Spec: Pvp shadow atm, och sen inner focus i Disc
Professions: 375 Alchemy, 375 Herbalism.
Attunements: Karazhan, alla heroics förutom Hellfire och Coilfang (1000 rep Ifrån revered med coilfang dock Smile )
Aktivitet: spelar varje dag Smile
Experience: haha Very Happy. Har inte ens dödat första bossen i Karazhan. Har inte riktigt varit taggad för Pve.

Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&n=Colada

Har väl en relativt bra Pvp gear imo:).

Love, Colada...
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:14 pm

Här kommer en fin liten formel: X = Y, där X är antalet shadow priests, och Y är hur bra en raidsetup är.
Samtidigt kan vi inte ha hur många shadow priests som helst, och ~550 spelldamage är ju lite i värsta laget. Men jag måste ändå räkna in den sociala aspekten, du verkar ju känna rätt bra med folk i guilden - vilket är trevligt, förstås.

Healers är å andra sidan mycket välkomna!

Kort sagt: skaffa mer spelldamage (600-800, något sånt, själv har jag 1036 och jag har inte alls lagt ner mycket tid på det - det är inte svårt alls), eller så kan du specca healing med hyffsat gear och ha din spot oavsett.
Om inget av det passar så kan du alltid joina som socialspot, vad säger du?
Back to top Go down
Colada




Posts : 4
Join date : 2007-08-27

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:21 pm

Mjaaaa, kommer iallafall att fixa merciless staven om 2 veckor, och säkert hinna med merciless wanden för transferen Smile. så jag kommer iallafall att komma upp i 700 spelldmg. Samt att jag inte har lagt dmg enchanten på headen.(20 + dmg , eller vad det nu än är) Smile.

Men nog skulle jag kunna joina som socialspot, för jag pallar inte att lira ensam på agamaggan ^^. För booring imo.

Healing specc. uteslutet ! =p. Har inte ens någe healing gear för jag behövde snabba pengar Wink.

// Colada
Back to top Go down
greythorne




Posts : 29
Join date : 2007-08-10

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:24 pm

om vi floodas så kan vår dear barf specca smit0r och så tar vi in den här duden, han WTBar ju smitez wtf
Back to top Go down
Prolen

Prolen


Posts : 83
Join date : 2007-08-17
Age : 33
Location : Söder, va!

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:25 pm

Colada wrote:
Mjaaaa, kommer iallafall att fixa merciless staven om 2 veckor, och säkert hinna med merciless wanden för transferen Smile. så jag kommer iallafall att komma upp i 700 spelldmg. Samt att jag inte har lagt dmg enchanten på headen.(20 + dmg , eller vad det nu än är) Smile.

Men nog skulle jag kunna joina som socialspot, för jag pallar inte att lira ensam på agamaggan ^^. För booring imo.

Healing specc. uteslutet ! =p. Har inte ens någe healing gear för jag behövde snabba pengar Wink.

// Colada

Det är mycket, mycket bättre att skaffa merciless-daggern och offhanden från heroics. Tips bara Wink

Sen kan du alltid köpa en wand "of shadow wrath" eller något för att boosta ytterligare.
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:27 pm

bögen wrote:
Colada wrote:
Mjaaaa, kommer iallafall att fixa merciless staven om 2 veckor, och säkert hinna med merciless wanden för transferen Smile. så jag kommer iallafall att komma upp i 700 spelldmg. Samt att jag inte har lagt dmg enchanten på headen.(20 + dmg , eller vad det nu än är) Smile.

Men nog skulle jag kunna joina som socialspot, för jag pallar inte att lira ensam på agamaggan ^^. För booring imo.

Healing specc. uteslutet ! =p. Har inte ens någe healing gear för jag behövde snabba pengar Wink.

// Colada

Det är mycket, mycket bättre att skaffa merciless-daggern och offhanden från heroics. Tips bara Wink

Sen kan du alltid köpa en wand "of shadow wrath" eller något för att boosta ytterligare.

Hey, titta på mig.. avguda mig!
Back to top Go down
Prolen

Prolen


Posts : 83
Join date : 2007-08-17
Age : 33
Location : Söder, va!

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:34 pm

Torke wrote:

Hey, titta på mig.. avguda mig!

Du har väl inte merciless-daggern?
Back to top Go down
Colada




Posts : 4
Join date : 2007-08-27

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:34 pm

hehe Smile Har poäng nog för den nu, och behöver dryga 10 badges för orb of the soul eater Wink.

p.s. Agamaggan har så värdelösa spelare så tror knappast att jag kör heroic här Very Happy haha


Last edited by on Mon Aug 27, 2007 8:35 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Prolen

Prolen


Posts : 83
Join date : 2007-08-17
Age : 33
Location : Söder, va!

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:35 pm

Colada wrote:
hehe Smile Har poäng nog för den nu, och behöver dryga 10 badges för orb of the soul eater Wink.

Bra. Gör så istället, du tjänar massa på det!
Back to top Go down
Colada




Posts : 4
Join date : 2007-08-27

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:42 pm

Bläääh :/ den kostar så mycket. 3100 ;<. har 2990 atm.

Men. Kan väl joina som socialspot ett tag, så kan vi köra några heroics Wink. Pallar inte köra nå random skandalgrupp som inte fattar någonting Smile
Back to top Go down
Fedora




Posts : 11
Join date : 2007-08-10

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 11:22 pm

Han är ett fint Troll:
70 shadowpriest xrealm Pckz5a4gnhp7

Ses 20 september. brahej.
Btw, Paxo saknar dig.
Back to top Go down
tvättbjörnen




Posts : 41
Join date : 2007-08-14

70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Tvättbjörnen   70 shadowpriest xrealm EmptyTue Aug 28, 2007 10:41 am

TROLLET!
Back to top Go down
Sponsored content





70 shadowpriest xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 shadowpriest xrealm   70 shadowpriest xrealm Empty

Back to top Go down
 
70 shadowpriest xrealm
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 70 warrior xrealm
» 70 UD shadowpriest
» Kagele 70 Shadowpriest

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
loli haet pizza :: Guild Application :: Old Applications (Swedish)-
Jump to: