loli haet pizza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
loli haet pizza

WoW
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 70 warrior xrealm

Go down 
+2
Fedora
isbjoern
6 posters
AuthorMessage
isbjoern




Posts : 2
Join date : 2007-08-27

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 1:50 pm

Hejsan, jag är en kille på 17 år, har lirat wow i ungefär 1½ år.
Jag vill gärna joina en svensk raiding guild, speciellt där mina polare lirar, fedora och tvättbjörnen.

Char namn: Isbjörnen atm =D
Ras: Orc
Klass: Warrior
Spec: MS+Flurry vill helst inte respecca till protection, men fury går =D
Professions: 375 BS och 375 mining, kan göra alla NR plate resistance delar till hydross fighten.
Attunements: Karazhan och alla heroic nycklar.
Aktivitet: Spelar varje dag när som helst typ, är en no lifer =[
Experience: Full karazhan, gruuls och Void reaver. 60 instancer, alla ända till naxx där jag tog ner 5 bossar.

Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&n=Isbj%C3%B6rnen
Armory länken är buggad, men sök Isbjörnen på agamaggan.

Har min lol-trinket på, kör glas of the unraveller istället för Ramstein's lightning skiten =D Jag har rätt mycket pvp gear japp, men jag speccar som sagt fury om jag kommer med i guilden så transferar jag till alakir, har rätt så duglig fury gear =D
Back to top Go down
Fedora




Posts : 11
Join date : 2007-08-10

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 1:51 pm

IMBAH Stun Machine.

inv dirr ;p
Back to top Go down
Barf

Barf


Posts : 63
Join date : 2007-08-11
Location : B'mombay, Madagascar

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 2:15 pm

Inget fel med din +AP och gear, lite väl pvp baserat. Jag vet inte om vi verkligen behöver fler damage warriors däremot... låter Ruffuss ta hand om svaret.
Back to top Go down
Barf

Barf


Posts : 63
Join date : 2007-08-11
Location : B'mombay, Madagascar

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 2:16 pm

Inget fel med din +AP och gear, lite väl pvp baserat. Jag vet inte om vi verkligen behöver fler damage warriors däremot... låter Ruffuss ta hand om svaret.
Back to top Go down
tvättbjörnen




Posts : 41
Join date : 2007-08-14

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Tvättbjörnen   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 3:12 pm

z0mg! cp bra warrior, han kan sin klass bra Smile

Jag säger:
INVITE DIRR!!!!!
Back to top Go down
Fedora




Posts : 11
Join date : 2007-08-10

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 3:31 pm

tvättbjörnen wrote:
z0mg! cp bra warrior, han kan sin klass bra Smile
Att man kan tanka med URBS gear i Naxx är ganska bra . Rolling Eyes
Back to top Go down
Prolen

Prolen


Posts : 83
Join date : 2007-08-17
Age : 33
Location : Söder, va!

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 6:04 pm

isbjoern wrote:
Hejsan, jag är en kille på 17 år, har lirat wow i ungefär 1½ år.
Jag vill gärna joina en svensk raiding guild, speciellt där mina polare lirar, fedora och tvättbjörnen.

Char namn: Isbjörnen atm =D
Ras: Orc
Klass: Warrior
Spec: MS+Flurry vill helst inte respecca till protection, men fury går =D
Professions: 375 BS och 375 mining, kan göra alla NR plate resistance delar till hydross fighten.
Attunements: Karazhan och alla heroic nycklar.
Aktivitet: Spelar varje dag när som helst typ, är en no lifer =[
Experience: Full karazhan, gruuls och Void reaver. 60 instancer, alla ända till naxx där jag tog ner 5 bossar.

Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&n=Isbj%C3%B6rnen
Armory länken är buggad, men sök Isbjörnen på agamaggan.

Har min lol-trinket på, kör glas of the unraveller istället för Ramstein's lightning skiten =D Jag har rätt mycket pvp gear japp, men jag speccar som sagt fury om jag kommer med i guilden så transferar jag till alakir, har rätt så duglig fury gear =D

MS Flurry är skitcoolt Very Happy Tänkte specca det förut, men nu vart det så att jag blev tank vilket är skitkul.

Då får vi dessutom blood frenzy, som äger i 25-manna! Hoppas vi tar in någon med denna underbara specc(!). Även om dpsen kanske inte är det allra bästa;)

EDIT: Oj, märkte nu att du inte speccat blood frenzy, men det lär du bli tvungen att göra. Även full flurry
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 6:24 pm

Anton och Loke säger att du är nice, likså dina polare (partiska?).
Du verkar ha bra kontakter inom guilden, vilket är ett klart plus.
Frågan är om det verkligen är värt att tranferra till vår lillla guild? Wink

Men du har absolut en plats om du nu känner dig för att transferra, notera dock att det kanske dröjer lite innan vi påbörjar 25-manna igen - crash and burn liksom. Målet nu är att få ihop två stabila 10-mannagrupper, men tills dess kanske det inte blir så många som får köra per vecka.

Accepterad.
Back to top Go down
isbjoern




Posts : 2
Join date : 2007-08-27

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 7:41 pm

Det är absolut värt, då jag inte kört PvE på ett tag, bara i början utav TBC sedan lirar ju mina irl polare där, Fedora samt Tvättbjörnen, jag kommer även dra med mig en till polare, det enda negativa är att PCT är redo 20nde september, trodde den skulle vara klar nu, men icke! Men jag lär lätt komma 20nde september till Al'akir eftersom jag spelar på en rätt så död server nu (serverns bästa guild har dödat 1 boss in SSC liksom).

Ja sen angående DPS, jag lär ändå respecca fury eftersom jag tycker 2h dps är rätt så tråkig jag känner själv att jag gör mycket mer dps som fury.
Back to top Go down
Torke

Torke


Posts : 167
Join date : 2007-08-09
Age : 33
Location : Stockholm

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm EmptyMon Aug 27, 2007 8:03 pm

isbjoern wrote:

Ja sen angående DPS, jag lär ändå respecca fury eftersom jag tycker 2h dps är rätt så tråkig jag känner själv att jag gör mycket mer dps som fury.

Helt ärligt skiter vi i vilken spec du är så länge som du gör bra DPS, ha det så bra - så ses vi den 20:e september!
Back to top Go down
tvättbjörnen




Posts : 41
Join date : 2007-08-14

70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Tvättbjörn   70 warrior xrealm EmptyTue Aug 28, 2007 10:37 am

Ser fram emot att se dig i guilden :>
Back to top Go down
Sponsored content





70 warrior xrealm Empty
PostSubject: Re: 70 warrior xrealm   70 warrior xrealm Empty

Back to top Go down
 
70 warrior xrealm
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 70 shadowpriest xrealm
» 70 orc Warrior
» 70 Ud warrior
» 70 Tauren warrior
» DPS Warrior and Holy/DPS Priest

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
loli haet pizza :: Guild Application :: Old Applications (Swedish)-
Jump to: